ДЕПУТАТИ МІСЬКОЇ РАДИ НЕ ПІДТРИМАЛИ ОБ'ЄДНАННЯ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

  • 657

 

Минулого четверга відбулась двадцята сесія міської ради сьомого скликання. Відкрив і вів її міський голова Роман Волуйко.

Одним із головних питань порядку денного 20-ї сесії міської ради було питання «Про надання згоди на добровільне об’єднання територіальних громад та делегування представника до спільної робочої групи». Саме відсутність компромісу стосовно включення даного питання в порядок денний?попередньої, дев’ятнадцятої сесії, стало причиною її не проведення. А тому 13 липня на двадцятій сесії це питання було найочікуванішим і найгострішим.

Міський голова Роман Волуйко неодноразово відвідував інші об’єднані громади України, спілкувався з їх керівниками, старостами суб’єктів громад  і отримував схвальні відгуки. А тому, прагнучи до розвитку громади нашого міста і сусідніх сіл, міський голова ініціював початок роботи з підготовки до процесу об’єднання.

Упродовж місяця в місті неодноразово проводилися громадські обговорення стосовно питання об’єднання територіальної громади в рамках реформи децентралізації?започаткованої Президентом України.?Міський голова проводив зустрічі з гайворонцями, в ході яких пояснював людям про усі переваги від об’єднання громади, а саме- збільшення бюджету в рази за рахунок зміни принципу поділу податків та дотацій з державного бюджету. Це може зробити громаду набагато спроможнішою у розвитку своїх територій  та вирішенні наболілих питань. Окрім того, об’єднана громада отримує набагато більше повноважень і функцій,?згідно яких?може самостійно?вирішувати напрямки?і шляхи?розвитку.

Днями міський голова запрошував на зустріч з депутатами, головами сільських громад району керівника уже об’єднаної громади с.Джулинка сусіднього Бершадського?району Вінницької області Петра Швеця. Під час зустрічі з депутатами та представниками сіл району він розповів про власні здобутки на чолі об’єднаної громади і, за його словами, громада тільки в плюсі від того,?що об’єдналась.?Наприклад бюджет зріс втричі. Пряме фінансування громади з міністерства фінансів без обласного і районного бюджетів спрощує роботу. Є проблеми з передачею громаді об’єктів освіти і медицини, але це невдовзі буде врегульовано, як і питання можливості розпоряджатися землею комунальної власності. Загалом Петро Васильович вважає, що реформа децентралізації, впроваджена Президентом і урядом, яка передбачає добровільне об’єднання громад, сьогодні є кращою з реформ і громади, які уже об’єднались, від цього тільки виграють і закликав гайворонців не зволікати, а починати діяти уже зараз. Адже початок роботи саме зараз дає усі переваги фінансування і підтримки від держави. В подальшому, після початку примусового об’єднання,  такої вагомої підтримки і лояльності уже не буде. Важливо не втратити нагоду.

Тому, як вимагає процедура, на сесію було винесено питання «Про надання згоди на добровільне об’єднання?територіальних громад?та?делегування представника до спільної робочої?групи».?Перед голосуванням Роман Тарасович закликав депутатів дослухатись до думки гайворонців, якими вони обрані до міської ради, і , забувши про політичні амбіції, прийняти рішення про початок роботи в напрямку реформи децентралізації. Проте депутати вирішили,?що ініційоване?міським?головою?Р.?Волуйком впровадження головної державної реформи в Гайвороні не на часі, і рішення про надання згоди на?об’єднання територіальної громади  не було прийнято, ?про?що?свідчить поіменне голосування. Це фактично унеможливлює подальший рух, спрямований на розвиток території.

Також своїм рішенням депутати затвердили зміни до бюджету міста на 2017 рік, якими зокрема передбачено виділення коштів на закінчення ремонту тротуару по вулиці Центральна. Також депутати затвердили звіт по виконанню бюджету за перше півріччя 2017 року.

З метою впорядкування структури апарату міської ради та відповідно рекомендацій міського голови Р.Т. Волуйка і профільної комісії, депутати вирішили внести зміни до структури та загальної чисельності апарату?Гайворонської міської ради та затвердили її.

 

Олександр КОВТОНЮК,

секретар міської ради.